Referat af møde i hjemmesidegruppen d. 13. maj 2009
Evaluering af hjemmesiden
- Det er irriterende at der kommer email med gamle nyheder . Vi ved ikke helt hvorfor det sker. Vi har været i kontakt med Line Wied, der har lavet hjemmesiden og hun kunne ikke umiddelbart genkende problemet. Så indtil vi får det rettet må vi leve med det.
- Et af formålene med hjemmesiden var at skabe mere kommunikation og åbenhed i bebyggelsen. Der er nogle få grupper, der har benyttet hjemmesiden til at lægge referater m.m. ind, men det er meget begrænset. Nogle få har benyttet muligheden for annoncer og debat. De indlæg, der kommer i annoncer og debat indgår ikke i email-feedet, hvilket måske er medvirkende til at der ikke er så mange, der ser de indlæg, der trods alt har været.
- Fra Fælleshusgruppen og Tennisgruppen har der været en forespørgsel om mulighed for en kalender, hvor man kan vise booking og evt. også booke.
Med denne baggrund vil vi undersøge, hvad det vil kræve at få udført følgende forbedringer til hjemmesiden:
- Feed via mail
- Kalender
- Forum (Opslagstavle og Annoncer)
- Gamle nyheder der genudsendes
- Kalender med booking
- Fælleshus
- Tennis
Indtil vi får kalender og opslagstavle til at indgå i email-feedet holder Georg øje med, hvad der sker disse to steder og lægger en nyhed på hjemmesiden, så der bliver dannet et feed.
Der kommer en del henvendelser til hjemmesidegruppen via email. Vi sørger for at videresende de beskeder, der henvender sig til andre grupper. Jesper tager sig af henvendelser til bestyrelsen, Kirsten af resten.
Brugeradministration. Jesper tager sig fortsat af godkendelse m.v. af nye brugere.
Hjælp til brugere. Vi skal alle kunne hjælpe de øvrige i Åtoften, så Jesper starter med at lære fra sig til resten af gruppen.