Møde i hjemmesidegruppen d. 30.9.2009 i nr. 111
Agenda
1. Kommentarer til referat af 13. maj 2009
2.Feed problematikken
3. Antal tilmeldte på feed?
4. Antal tilmeldte på brugerlisten
5. To do listen
6. Ansøgning om udbygning af kalender m.m.
7. Grundejernes viden om Info på hjemmesiden
8. Håndværkere JK? ATZs viden om info på hjemmesiden
9. Beboervejledning? Skal vi bruge Nivåvænges vejledning som udgangspunkt
10. Generalforsamlingen
11. Billeder i billedarkiv
12 evt.
13. møder antal
14 næste møde
Ad1: Ingen kommentarer
Ad2: Der er stadig bøvl med feed-funktionen. Men der er sat penge af i budgettet til at få gjort onget ved det, så hvis ellers det bliver besluttet på generalforsamlingen
Ad3: Vides ikke.
Ad4: Pr d.d. er der 82 husstande = 64%
Ad5:
- Affaldsregler: Ang. nøgler: Opdateret
- Akut: Opdater ang. ingen varme m.m. JTB Fremskaffer kontaktinfo og opdaterer
- Forespørgsler ang håndværkere: Afventer opdateret hjemmeside
Ad6: Med i budget, afventer generalforsamling
Ad7: I forbindelse med nr62-sagen efterspurgte advokaten på et tidspunkt dokumenter om bebyggelsen fra arkitekturguiden. Det viste sig at de allerede fandtes på hjemmesiden. Det giver anledning til at overveje, om der ligger meget information på hjemmesiden, der ikke er kendt. Skal vi gøre noget? Fx en konkurrence med 10 spørgsmål, som man kan finde svar på, på hjemmesiden. Vi prøver.
Ad8: Kirsten plejer at sige til håndværkere at de skal kigge på hjemmesiden, og Georg har fået tilkendegivelser fra bl.a. murer at det er nyttigt.
Ad9: Vejledningen indeholder mange emner, som allerede findes på hjemmesiden, men skal vi gøre noget ved strukturen? Vi har prøvet at spørge om der var behov ofr ændringer, og responsen har været begrænset. Vi løberhver især dokumentet igennem ser om der er noget vi mangler. Vi kunne tilføje omkring forhold som: Rensning af tagrender, Vedligehold af forhaver, Foreningens forsikringer (hvilke er der, hvad dækker de), Ansvar ved skader ifbm. vedligeholdelsesarbejder (og forsikringsmuligheder), m.m.
Ad10: Ingen planer.
Ad11: 4 billeder fra havevandring lagt på - det tog lang tid.
Ad12: Kirsten havde et brev fra en nabo angående skiltning m.m. Kirsten tager det op under evt. på GF
Ad13: Vi mødes kvartalsvis
Ad14: Næste gang d. 25. november 2009