Dagsorden møde i webgruppen 24.11.09 kl. 19 - 21
1. Gensidig introduktion
2. Kommentarer til referat fra mødet den 30.09
3. Antal tilmeldte på feed?
4. Antal tilmeldte på brugerlisten
5. Ansøgning om udbygning af hjemmesiden
6. Informationer på hjemmesiden – arbejdsgang.
7. Nivåvænges beboervejledning/Forslag til vejledning/brugerliste –
se Kirstens forslag rundkastet 14.10.09
8. Forslag til en evt. quiz – se Kirstens forslag rundkastet 14.10.09
9. Beboermøde
10. Webgruppens to do liste
11. Næste møde
12. Evt.
Beboermøde:
Jeg vil godt hjælpe med at koordinere en beboeraften i januar. Jeg kan
forstå, at grøn gruppe, klinkegruppe og vi i webgruppen har noget, vi
gerne vil fremlægge/drøfte med beboerne.
Göran har været til møde med grøn gruppe, som bakker op. Sidenhen har
Fælleshusgruppen meldt sig, så der skulle være nok at tage fat på.
Alle går ind for et beboermøde den 21. januar.
Venlig hilsen
Kirsten
Referat
Ad 1) Af hensyn til Lars Holst, som har ønsket at deltage i gruppen, fortalte vi hver især kort om os selv.
Ad 2) Ingen kommentarer
Ad 3) Antal tilmeldte til nyheds-email: Det har vi ikke oplyst
Ad 4) Antal tilmeldte på brugerlisten: 86 husstande (67%), i alt 100 tilmeldte brugere
Ad 5) Generalforsamlingen har vedtaget vores budget for yderligere tilpasning af hjemmesiden m.m. Så nu kan vi forhåbentlig få gjort noget ved de ekstra feed-mails, forum, kalender, m.v. Vi sætter i gang.
Ad 6) Arbejdsgang:
Marianne tager sig af henvendelser vedr. indbrud.
Jesper tager sig af at videresende henvendelser til bestyrelsen.
Kirsten tager sig af henvendelser til andre grupper.
Vi laver en opfordring på hjemmesiden til folk om at sende deres opslag på træer m.v. til hjemmesidegruppen, så kan vi lægge det på hjemmesiden som en nyhed og i kalenderen.
Ad 7) Beboervejledning
God ide at lave vejledningen.
Vi skal finde ud af hvordan det skal ligge på hjemmesiden og struktureres, ideer: Vise listen direkte på fanen ”Til beboerne”, Sætte ordene op under emner, Alfabetisk liste, Flere alternative visninger, Flere forskellige ord for samme område (Varmeopgørelse, Opgørelse af varme).
Ad 8) Forslag til en quiz
Vi fortsætter med ideen. Vi skal have 2 spørgsmål mere inden en uge. Sendes til hjemmesidegruppen. Man skal være logget ind for at kunne deltage (hvordan finder vi ud af).
Ad 9) Beboermøde
Rigtig god idé. Kirsten hjælper med at koordinere og rundkaster til grupperne om de har input/indlæg til et beboermøde. Indhold: Orientering om hvad grupperne laver, mulighed for at komme med, kom gerne med spørgsmål på forhånd. Afholdes fx 21. Januar 2010.
Ad 10) Webgruppens to-do liste
Ad 11) Næste møde
7. januar kl. 19.00 hos Kirsten, Jesper prøver at skaffe projektor
- Beboermøde
- Ordliste
Ad 12) Evt
- Er der mulighed for at foreningen investerer 3-4.000 til en projektor, da Georgs er blevet stjålet og der sikkert også er andre der har brug for det.
- Der er ikke mulighed for at gå på nettet i fælleshuset. Prøv evt. Telmore eller C, hvor man betaler når man skal bruge den.