Dagsorden tirsdag den 17. januar kl. 19.30 2012
1. Gennemgang og godkendelse af referat fra mødet den 08.11.11 – referatet er IKKE lagt ind på hjemmesiden????
Det blev desværre væk da hjemmesiden gik ned under sidste møde.
2. Dennis
a. Samarbejde i det daglige
Der er ikke kontakt så ofte med mindre der er noget galt. Hidtil har det primært været Jesper, der har haft kontakten og kommunikeret med Dennis.
b. Udbygning af hjemmesiden?
i. Feed
Automatisk mailudsendelse som erstatning for tidligere feedfunktion, RSS-feed
Straksudsendelse af massemail (hvis ikke førnævnte opfylder dette behov)
ii. Alfabetisk oversigt
Alfabetisk indgang til indholdet, fx plugin udfra første bogstav i artikelnavn.
iii. Andet?
Forum/opslagstavle: Loppemarked
Booking af fælleshus og tennisbane
c. Møde?
Vi kontakter Dennis igen for at få nogle nye mødedatoer, så kan få et møde i stand.
3. Økonomi
a. Hvad har vi brugt i indeværende år?
ca. 12.000 kr
b. Budget på udbygning i indeværende år?
10.000 kr. Årets budget er altså allerede opbrugt. Vi må derfor ansøge bestyrelsen om flere penge. Vi udarbejder en ansøgning hvoraf fremgår hvad der skal laves og hvad det vil koste udfra tilbud fra Dennis. Næste bestyrelsesmøde er 1. februar, så en ansøgning skal ligge klar inden da.
4. Information
a. Bestyrelsen?
De har muligvis brug for et "kursus". De skal kende hjemmesiden i struktur og indhold, og de skal gerne kunne bruge den og rent faktisk gøre det. Vi beder om at få plads på bestyrelsesmøde efter 1. februar.
b. Beboerne?
i. Skitse til brev udsendt tidligere
Brev til beboerne udsættes til næste møde.
5. Infomøde med deltagere fra udvalgene mht gennemgang af, hvordan man indsætter referater m.m. på eget område
Vi laver en aften, hvor mindst én fra hver gruppe møder op (primært dem der allerede har editor rettighed) og bliver instrueret i hvordan man lægger indhold på hjemmesiden. Det skal ske i fælleshuset, vi skal have lavet en invitation hvor der står hvad folk skal have med (mindst en artikel til at lægge ind, materiale til d. 21. marts), vi skal lave en vejledning som de kan få med hjem, og så lægger vi deres artikel ind på selve aftenen. Det skal være afviklet inden beboermødet d. 21. marts.
6. Hvem har ansvar for informationer omkring grupper og bestyrelse? Skal vi ikke have synliggjort det noget bedre? Jf. Susannes Møldrups kritik
7. Susanne Møldrups tilbagemelding på følgende:
a. Tlf. på bestyrelsen – og placering af medlemmernes navne på siden
Bestyrelsen har ansvaret for at data er korrekte. Hvis layout skal ændres, så tager hjemmesidegruppen sig af det, når vi er blevet gjort opmærksomme på et ændringsønske.
b. Manglende opdatering på gruppemedlemmer
Det er op til grupperne at give besked når de ændres. Opdateres ifbm beboermøde eller lignende.
c. Kontingentsatser – bestyrelsen?
Bestyrelsens ansvar at det opdateres.
d. Vedtagne regler for brug af fælleshus står ikke under regler men under grupper/fælleshus
Nu står det begge steder
e. Bookning under fælleshus
Kigger vi på med Dennis
f. Under dine genveje finder man tennisbooking – på engelsk – men der findes en anden tilmelding på dansk under Grupper/tennis/tilmeldingsblanket. Her finder man også regler for tennisbanen.
Kigger vi på med Dennis
g. Bestyrelsen finder man under Kontakt/Anden information
Ikke længere, nu er det under Information fra bestyrelsen.
h. Henvisninger til fx opslagstavlen, som ikke eksisterer
Kigger vi på med Dennis
i. Husk mig funktione ved log in virker ikke
Formentlig jo, men den forstyrres ofte af timeout. Vi tager det med Dennis.
8. Postkassegruppen: Under regler skal indsættes den vedtagne postkassetype, som er rundsendt tidligere.
Done
9. Andre opdateringer der burde være på plads nu?
10. Stikordslisten.... hvem gør hvad?
Senere møde
11. Beboermøde 21. marts – hvad gør vi der?
Det tager vi senere. Vi skal i den sammenhæng motivere grupperne til at bruge hjemmesiden.
12. Evt.
13. Nyt møde