Dagsorden for webgruppemøde,
torsdag den 25. september kl. 19.30 hos Georg
01. Godkendelse af referat fra 06.05.13
02. Bestyrelsen (LH)
a. Opsamling på webgruppens arbejde til bestyrelsen – skal formuleres indsendes inden den 31. august.
b. Til.- fraflytning
c. Alle referater fra tidligere år lagt ind?
d. Forum
e. Budget for 2013-14
f. Andet
03. Fælleshusbooking/tennisbooking
a. Fungerer det tilfredsstilende?
04. Brugerliste og log in (KMA)
a. Hvilke fordele har en grundejer ved at have et log in? En idé at udforme et par linjer herom, som kan videreformidles til bestyrelsen?
b. Opdatering af brugerlisten
c. Hvor mange husstande har log in nu? (KMA)
05. Jubilæer m.m. (GG)
Fra referat i maj 2013: Vi opretter et nyt hovedmenupunkt "Historien", hvor de forskellige elementer eventuelt lægges med ikoner, så vi undgår yderligere menulag.
a. Forslag til hvordan arbejdet kan gribes an. Vi gennemgår materialet den 25. september, og finder ud af hvad der skal med det. (GG fremlægger)
b. Se referat fra 6. maj om emnet...
c. Skal vi rundkaste en appel til beboere der måtte ligge inde med relevant materiale fra tidligere jubilæer? Se også bestyrelsen årsberetning.
06 'Søg på Åtoften'
Hvad var Dennis tilbud om søgning på PDF?
07. Henvisning til Byggesagsarkiv ligger to steder???
08 Kursus/gennemgang for grundejere/medlemmer af grupperne om brug af hjemmesiden
Skal vi gennemføre? Hvis ja - dato og invitation?
09. Evt
10. Næste møde:
Referat
Ad 1) Referat godkendt
Ad 2) Bestyrelsen
Ad 2.a) Materialet i indkaldelsen til GF ser fint ud
Ad 2.b) 4 huse har ændret ejer, 14, 193, 52, 94. Vi har ikke hørt noget fra ATZ.
Ad 2.c) Ja, det skulle være i orden
Ad 2.d) Bestyrelsen mener ikke, at et forum skal prioriteres p.t.
Ad 2.e) 8.000 kr foreslået til budgettet
Ad 2.f) Intet andet
Ad 3) Booking-faciliteter
Tennisbooking er rettet, og virker nu korrekt så felter og tider/datoer passer sammen.
Fælleshusbookingen fungerer stadig ikke rigtig. Kirsten taler med Lotte, og inviterer hende til næste webmøde, så vi kan afklare hvad hendes ønsker er. Herudfra og beboerønsker afklarer vi hvad der skal ske med bookingfunktionen for fælleshuset.
Ad 4) Brugerliste og login
2-cifrede husnumre får foranstillet nul, så de sorterer rigtigt. Det er ordnet for 11-16, vi har spurgt Comtera om man kan rette resten maskinelt.
Ad 5) Jubilæer m.m.
Vi starter så småt op på at samle og gennemgå materiale.
Ad 6) Søg på Åtoften
Vi forespørger om man kan udvide med søgning i PDF.
Ad 7) Henvisning til byggearkiv
Der skulle nu kun være én reference, og den virker.
Ad 8) Kursus/gennemgang af hjemmeside for brugere
Vi stiler mod at holde noget i Januar 2014.
Ad 9) Evt
- Kirsten har fundet Nivå på wikipedia. Vi sætter et link til det et passende sted til den, og sætter et link til vores hjemmeside fra wikipedia.
Ad 9.a) Meddelelser ifbm. brugeroprettelse
Meddelelsen er rettet. Lars tester det.
Ad 10) Næste møde tors. d.14. nov.